Giriş Yap Üye Ol
  • Sertifikasyon

    Bilgilendirme

    E-Sertifikasyon Bilgilendirme

  • Girişimcilik

    Girişimcilikİşi Ustasından Dinleyin

    Girişimcilik ve Girişimcilerin Özellikleri
    Başarıyı belirleyen en önemli iç etken girişimcinin özellikleri.

    Girişimcilikte 8 Ölümcül Hata
    Başarılı girişimcilerin ne yapmaları gerektiği kadar ne yapmamaları gerektiğini de bilmeleri önemli... Gelin, yapmamanız gereken 8 ölümcül hataya bakalım.

    Yeni İş Fikri Bulmak
    Yeni iş fikri bulmak için bir çok yol olabilir. Ama öncelikle kendi güçlü yönlerinize bakmakta fayda var.

    İş Kurma Süreci
    Yeni bir iş kurarken girişimci olarak pek çok işi aynı anda yapmak zorundayız. Özellikle de ilk defa bir iş kuruyorsak "Ne yapmalı? Ne zaman yapmalı ve nasıl yapmalı?" soruları kafamıza takılır.

    Sevgül Batur
    İşi ustasından dinleyin; Sevgül Batur'un başarı hikayesi...

    Nihal Ermiş
    İşi ustasından dinleyin; Nihal Ermiş'in başarı hikayesi...

    Emine Kılıç
    İşi ustasından dinleyin; Emine Kılıç'ın başarı hikayesi...

    Ebru Baybara Demir
    İşi ustasından dinleyin; Ebru Baybara Demir'in başarı hikayesi...

  • Finansal Okuryazarlık
    Finansal Okuryazarlık

    KOBİ'lerde Nakit Akış Yönetimi
    Nakitin önemini biliyoruz, bütün mesele bu döngüyü nasıl yöneteceğimizde… Anahtar kelimemiz “Doğru Nakit Yönetimi”. Peki, Nakit Yönetimi ne demek? Detaylar bu videoda!

    İşletmelerde Sık Düşülen Finansal Hatalar
    Nasıl hayatta kalabilirim ve bunu sürekli hale nasıl getirebilirim? Günümüzde bir işletme için cevabı en zor soru budur.

    Finansal Planlama ve Bütçeleme
    Fransız yazar Montaigne "Gideceği limanı bilmeyen gemiye hiç bir rüzgar yardım etmez" diyor. Niye mi böyle başladık? Anlatalım...

    Finansal Tabloları Anlamak ve Okumak
    Finansal açıdan nerde olduğumuzu, oraya nasıl geldiğimizi ve nereye gitmeyi planladığımızı bilmek istiyorsak finansal raporları okumayı öğrenmeliyiz.

  • Yönetim ve Organizasyon
    Yönetim ve Organizasyonİnsan Kaynakları YönetimiOrganizasyon ve Süreç YönetimiMarka YönetimiCesaretten Merhamete

    Sosyal Sorumluluk ve Benim Sorumluluğum
    Klasik yönetim yaklaşımı ve alışkanlıklarımız dışında, tüm paydaşları gözeterek bir yönetim mümkün mü? Sosyal sorumluluk ve gönüllülük bağlantısı nedir?

    Sürdürülebilirlik
    Sürdürülebilirlik ne anlama geliyor? Sistem ve liderlik, sürdürülebilirliğe nasıl yardımcı olur? Küresel etkiler ve sürdürülebilirlik ilişkisi nasıl?

    İnsan Kaynakları Yönetimi
    Bu eğitimde sizlere işletmelerde insan kaynakları yönetiminin öneminden bahsedeceğim.

    Liderlik ve Yetiştirme

    Liderlik ve Bağlılık Yaratma
    Çalışan bağlılığı dediğimiz şey, aslında en uç noktada kişinin işini “işin sahibi” gibi sahiplenebilmesi ve “benim şirketim” diyebilmesi…

    Yetkinlik Bazlı İK Uygulamaları
    Günümüzde kurumların ve işletmelerin rekabet edebilirliği insan kaynağında fark yaratmalarıyla mümkün.

    Şirketi Dönüştürme ve Geleceğe Taşıma
    Büyük küçük bütün şirketlerin yöneticilerin şirketlerini başarılı, kârlı bir geleceğe taşıma niyetleri var, bunun bir yolu var mı?

    Üretim Planlama
    Satacağınız ürün ve hizmetleri nereden tedarik edeceksiniz? Tahmini maliyetlerinizi nasıl planlayacaksınız? Cevaplar bu videoda!

    Pazarlama ve Satış Planı
    İş planları genelde çok detaylı ve uzun hazırlandığı için ya yarı yolda vazgeçilir ya da bitirilse bile bir daha yüzüne bakılmaz.

    Organizasyon
    Organizasyonu izlemek için izleyeceğimiz adımlar aslında çok basit.

    Marka Yönetimi Serisi 1 - Marka Yönetimi
    Acımasız bir rekabetin yaşandığı günümüz pazar ortamında markaların çokluğu oldukça dikkat çekicidir. Yalnız bu kadar çok olmaları yaratılmalarının kolay olduğunu göstermez.

    Marka Yönetimi Serisi 3 - Tüketici Davranışları
    Müşteri iştirak edendir ve müşterinin tekrar eden bir takım davranış türleri vardır. Peki nedir bu tüketici davranışları?

    Marka Yönetimi Serisi 4 - Marka Kimliği
    Marka kimliği: bir anlayış, bir kültür, bir geçmiş ve bir hedef içerir ve tüm markalar mutlaka değişmez olan bu kimliğe ulaşmak zorundadır.

    Marka Yönetimi Serisi 5 - Kurumsal Kimlik Tasarımı
    Söz konusu markayı tüketici nasıl algılar? Markaların kimlik tasarımı yani görsel olarak ifade edilme biçimi üzerinde duralım.

    Cesaretten Merhamete 1 - Giriş
    Ahmet küçük bir restoranda garson olarak çalışıyor. İşini seviyor ve halinden memnun. Fakat bir kaç yıldır bu meslekte devam ettikçe kendi iş yerini açma konusunda hayaller kurmuyor da değil hani.

    Cesaretten Merhamete 2 - Basiret
    Basiret, çoğumuzun bildiği ve günlük hayatta kullandığı gibi “görüş kazanma” anlamında bir terimdir.

    Cesaretten Merhamete 3 - Hayret
    Ahmet yeni girdiği bu işletmecilik yolunda kendisini çok ilerilere taşıyacak bir özelliğe daha sahip. O da sıradan ve günlük birçok meselede, hayret edebilecek, ilgiyle yakından bakmasını teşvik edecek bir algı seçiciliğine sahip olması.

    Cesaretten Merhamete 4 - Adalet
    Sorunları görmek ve çözmek yetmiyor; bir de bulduğu çözümlerin hak ve adalete uygunluğu da önemli.

  • Satış ve Pazarlama

    İkna ve MüzakereMüşteri YönetimiSatış YönetimiPerakendecilik

    İletişim ve İkna (Bölüm 3)
    Diyelim ki el yapımı seramik fincan ve tabaklarınızı büyük bir zincire satmak istiyorsunuz ve oradaki diğer üreticiler yerine de sizin ürünlerinizden mal alınmasını istiyorsunuz. Bu durumda iknada size yardımcı olacak unsurları bilmeniz gerekir.

    Kritik Diyalogları Yönetmek (Bölüm 2)
    Bu videoda iletişimi kolaylaştıran 2 farklı yöntemden bahsedeceğim.

    İletişim ve İkna (Bölüm 4)
    İkna için güvenden, faydadan ve destekleyici unsurlardan bahsettik. Peki siz bunları kimin için kullanacaksınız yani kimi ikna edeceksiniz?

    İletişim ve İkna
    İkna etme bir fikri, yaklaşımı ya da çözümü sonuçlarından etkilenecek kişilere cazip halde sunmak demektir.

    Müşteri Havuzu Oluşturma ve Hazırlanma
    Müşterinin karşısına çıkmadan önce yaptığımız hazırlık bizi başarıya taşıyor.

    Almaya Rehberlik Prensipleri
    Satış işinde satmaya çalışmak yerine, almaya rehberlik etmek son yılların en büyük trendi haline geldi. Ürün ve hizmetlerin çok kısa sürede rakiplerinkine benzediği ve kolay taklit edilebildiği günümüzde nasıl bir satış yaklaşımı sergilemelisiniz?

    Hizmet ve Bağlılık Yaratma
    Müşterilerimize yaşattığımız her alışveriş deneyimi bir satış hizmetidir. Mükemmel satış hizmeti, müşterilerimizin bize uzun vadeli bağlılıkları için bir fırsat.

    Almaya Rehberlik Aşamaları
    Günümüzde, müşteri odaklı bir satış görüşmesinin arkasında yatan mantığı ve prensipleri konuştuk. Artık müşterinin karşısına çıkma zamanı!

    Satış ve Pazarlamada Sosyal Medya: Püf Noktaları
    Konumuz sosyal medya! Sosyal medya işletmeniz için güçlü bir tanıtım kaynağı ve yeni müşterilere ulaşacağınız ücretsiz bir kanal olabilir. Tabi olaya sağlam bir plan ve iyi bir ekip çalışması ile girerseniz.

    5 Adımda Başarılı İnternet Pazarlaması
    İnterneti işiniz için çalıştırmanın sırlarını bu videoda bulacaksınız!

    İnternet Pazarlamasında En Fazla Düşülen Tuzaklar ve Kurtulma Yolları
    İnternet dünyası kendine en fazla güvenenlerin bile içine düşebileceği tuzaklarla dolu. İşte en yaygın 5 tuzak ve bunlara düşmemek için almanız gereken önlemler!

    e-Ticarete 6 Adımda Doğru Başlangıç
    "Acaba ben de e-dükkan açmalı mıyım, çok mu pahalıya patlar?" gibi sorularınız varsa yanıtlar bu videoda.

    Nedir Bu Perakende ve Perakendecilik?
    Perakende ve perakendecilik deyince aslında ne kadar zengin bir kültür mirası taşıyan coğrafya üzerinde olduğumuzu tekrar hatırlıyoruz. Çarşı, pazar, esnaflık, ahilik gibi kavramlar yüzyıllar öncesinden gelen önemli kültür hazinelerimizden.

    Bir Perakendeci Neleri Yönetir?
    Perakende ve perakendecilik deyince aslında ne kadar zengin bir kültür mirası taşıyan coğrafya üzerinde olduğumuzu tekrar hatırlıyoruz. Çarşı, pazar, esnaflık, ahilik gibi kavramlar yüzyıllar öncesinden gelen önemli kültür hazinelerimizden.

    Ekibinizi Yönetirken Bu 7 Hataya Düşmeyin
    Perakende ve perakendecilik deyince aslında ne kadar zengin bir kültür mirası taşıyan coğrafya üzerinde olduğumuzu tekrar hatırlıyoruz. Çarşı, pazar, esnaflık, ahilik gibi kavramlar yüzyıllar öncesinden gelen önemli kültür hazinelerimizden.

    Perakendecilikte Ekip Yönetimi
    Perakende ve perakendecilik deyince aslında ne kadar zengin bir kültür mirası taşıyan coğrafya üzerinde olduğumuzu tekrar hatırlıyoruz. Çarşı, pazar, esnaflık, ahilik gibi kavramlar yüzyıllar öncesinden gelen önemli kültür hazinelerimizden.

  • Dijitalleşme ve E-Ticaret
    Dijitalleşme ve E-TicaretSanayi 4.0Dijital Dönüşüm SerisiDış Ticaret

    E-Ticaret Altyapı Seçimlerinde Nelere Dikkat Edilmeli?
    E-ticaret altyapı seçimleri tek bir konu gibi görünse de altında pek çok donesi bulunuyor.

    E-Ticaret Süreçlerinin Yönetimi Nasıl Olmalıdır?
    E-ticaret süreçlerinin yönetimini 2 farklı alanda yorumlayabiliriz.

    Ticarete Yeni Başlayan Müşterilerimiz Nelere Dikkat Etmelidir?
    Dikkat edilmesi gereken birçok unsur olmasına rağmen genel olarak 5 maddede toparlayabiliriz.

    E-Ticaret Yapmak İçin Şirket Kurmak Gerekli mi?
    E- ticaret yapmak için şirket kurmanız gereklidir. Bankalardan pos cihazı alırken, ödeme kuruluşlarından hizmet alırken aynı zamanda altyapınızı kurarken şirket kurmanız önem taşır.

    Finansal Teknolojiler
    Sahtecilik ve kimlik hırsızlığı finansal kuruluşlara yılda milyarlarca dolar maliyet getirdiğinden blockchain, endüstrinin bu önemli kayıpları yaşamasını önleme potansiyeline sahiptir...

    Sanayi 4.0
    Sanayi 4.0’ı; birçok çağdaş otomasyon sistemini, veri alışverişini ve üretim teknolojilerini içeren kolektif bir kavram olarak tanımlayabiliriz.

    Blockchain Sağlık Sektörünü Nasıl Etkileyecek?
    Bu videoda Blockchain ve sağlık sektörü arasındaki ilişkinin detaylarına kısaca göz atacağız.

    Yeni Nesil Okullar
    Amerika'da son 10 yılda fiyatların yükseldiği üç ana sektör: Eğitim, sağlık ve tarımdır...

    Bitcoin & Blockchain 1
    Bitcoin, bir kripto para ve ödeme sistemi. 2008’de bu sistem 9 sayfalık bir makale ile tüm dünyaya duyuruldu.

    Bitcoin & Blockchain 2
    Bitcoin dünyasında bir harcama ya da başka bir deyişle para transferi yapmak istediğinizde sistem önceki sahip olduğunuz miktarı ve bugüne kadar yaptığınız tüm transferleri kontrol etmek zorunda.

    Büyük Veri
    Büyük veri, kısaca farklı kaynaklardan gelen, hacmi büyük, dağınık, görüntüde ilişkili gözükmeyen veri yığınını ifade ediyor.

    Değişime Uyum Sağlamak
    Bugün özellikle büyük şehirlerde yaşayanların en büyük sıkıntıları arasında, yoğun bir tempoda çalışıp günün sonunda bitkin düşmek ve kendine yeterince zaman ayıramamak geliyor. Peki bugün bizleri bu kadar meşgul eden ve tüm zamanımızı alacak kadar yoğunluğa sebep olan işlerin birçoğuna yakın gelecekte artık gerek kalmayabilir desem...

    Yeni Pazarlar Keşfetmek
    Yurtdışından hammadde temin etmek ve ürünlerinizi yurtdışına satabilmek için gerekli tüm adımları attınız. Şimdi yeni pazarlar bulmanız gerekiyor!

    Dış Ticarette Teslim Şekilleri
    Ahmet Bey, ithal edeceği ürünü Türkiye''ye getirtirken doğan masrafları satıcı ile nasıl paylaşacak?

    Dış Ticarette Ödeme Yöntemleri
    İthalat ve ihracat yaparken hangi ödeme yöntemi Ahmet Bey için daha avantajlı?

    Dış Ticarette İlk Adım
    Gelin karlılığını artırmak için üretimde kullandığı hammaddeyi yurtdışından ithal etmeyi düşünen Ahmet Bey''e birlikte yardımcı olalım.

  • Teşvik, Mevzuat ve Vergi
    Teşvik, Mevzuat ve Vergi

    İş Sağlığı ve Güvenliği
    İş kazalarına bağlı kayıplar kamuoyunda büyük bir üzüntüyle izlenmekte ve farkındalığı gün geçtikçe arttırmaktadır.

    Katma Değer Vergisi
    Bu videoda Katma Değer Vergisi'ni konuşacağız. KDV nasıl hesaplanıyor? Hangi durumlarda bu vergi doğuyor? Dr. Mehmet Güneş anlatıyor.

    SGK
    Şirketimizi kurduk. Vergileme ile ilgili detayları öğrendik. Peki sigorta konusunda şirketimizin sorumlulukları neler? Eğitmenimiz Dr. Mehmet Güneş anlatıyor.

    Mali Müşavir Seçimi
    Mali müşavir seçimi önemli mi? Nelere dikkat etmek gerekir? KOBİ'lere tavsiyelerimiz bu videoda.




Ebru Baybara Demir

İşi ustasından dinleyin; Ebru Baybara Demir'in başarı hikayesi...

Yetkinlik Bazlı İK Uygulamaları

Günümüzde kurumların ve işletmelerin rekabet edebilirliği insan kaynağında fark yaratmalarıyla mümkün.

Hava, Su, Logo Bedava

Günümüz iş dünyasında marka imajı her şey demek. Sıfırdan bir marka imajı kurmak tamamen olmasa da büyük oranda görsellikle ilgili. Eskiden profesyonellere bıra ...

Almaya Rehberlik Aşamaları
E-Sertifikasyon Bilgilendirme
Kadın Girişimcilerin Yaşadığı Zorluklar

Kadın girişimciliği sürdürülebilir kalkınma için çok etkin bir çözüm.

İletişim ve İkna (Bölüm 2)

İknada önemli olan ikna ettiğiniz kişinin sizin fikrinize sizin ürününüze kendi fikri kendi ürünü gibi inanması.

  • Takvim
  • Uzmanına Danışın ?
  • Sayfam
  • Ürünler
  • TÜM BÖLÜMLER
Kurumsal
İnternet Şubesi
Giriş Yap
  • Halkbank Kobi Gelişim
  • Halkbank Kobi
  • Halk Leasing
  • Halk Faktoring
  • Halk Yatırım
  • Kültür ve Yaşam
  • KVK
  • Tüm Şube ve ATM’ler
  • Bize Ulaşın
  • Gizlilik Politikası